کلایمر کلایمر .

کلایمر

سفارش لینک سازی داخلی سایت شما

پروژه لینک سازی داخلی سایت

اگر استراتژی هدفمندی برای لینک سازی داخلی سایت خود نداشته اید، متاسفانه دیر یا زود سایت شما در آخرین صفحه از نتایج گوگل خواهد بود. !

در صورتی که هر کدام از صفحات سایت شما فاقد هرگونه لینک داخلی باشند از نظر گوگل به عنوان صفحه بی هویت یا Orphan Pages شناخته می شود.

همین امروز با سرمایه گذاری در پروژه سئو لینک سازی داخلی میتوانید جریان زندگی را برای همیشه در سایت خود را مجدد فعال کنید.

 

گوگل تاکنون بیش از 250 فاکتور مهم برای رتبه بندی سایت ها در نظر گرفته است که در بین تمامی این فاکتور ها، لینک سازی یا Link Building به شدت می درخشد و جز برترین فاکتور های مهم رتبه بندی در گوگل می باشد .

لینک سازی داخلی سایت گنجینه پنهان و ستون فقرات سئو سایت می باشد چون تاکنون تحت هیچ عنوانی نمی توان از آن چشم پوشی کرد.

صفحات جدید زمانی توسط ربات های گوگل بررسی می شوند که از صفحه ای ایندکس شده، میانبری بین صفحات ایجاد شده باشد.

هدف گوگل در استفاده از لینک های داخلی دسترسی راحت به محتوای جدید و درک ارزشمندی یک صفحه در سایت است مثلا سایتی محتوای تازه ای ایجاد کرده اما هیچ لینک داخلی از سایر صفحات سایت برای آن ایجاد نشده باشد ربات های خزنده گوگل هیچوقت متوجه صفحه جدید سایت نمی شوند و  هیچ اتفاق خاصی برای جایگاه و رتبه سایت رخ نمیدهد.

لینک سازی داخلی سایت نوعی سیگنال مثبت برای موتورهای جستجوست که این صفحه سایت اهمیت بالایی دارد.

منبع شیک رنک


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ دی ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۴۷:۲۲ توسط:ویدا علی پور موضوع: نظرات (0)

کلایمرو کاربرد کلایمر در ساخت و ساز

در سال 1900 ، معمار کاس گیلبرت - که بعداً کلایمر 55 طبقه Woolworth (1913) را طراحی کرد - مقاله ای را برای توجیه وجود کلایمرهای بلند طراحی کرد. در آن زمان ، نیویورکی ها شاهد اولین رونق آسمان خراش های خود بودند. آنها کنجکاو و گیج و مطمئن بودند که از این ساختارهای جدید چه باید بکنند. از زمان طلوع تمدن ، کلایمر هایی برای کار و زندگی هرگز بیش از شش داستان نبود. سپس ، در طی چند سال کوتاه ، دفاتر 10 ، 15 و حتی 20 داستان با فرکانس هشدار دهنده ظاهر می شدند .

گیلبرت با لحنی کم درک نوشت که کلایمر بلند " صرفاً دستگاهی است که باعث پرداخت زمین می شود ." او به طور ضمنی استدلال می کرد که نیروهای اقتصادی عظیم اقتصادی که مشاغل مشترک را به سمت منهتن پایین می کشند ، ارزشهای زمین را به سمت بالا سوق می دهند. شرکت های دارایی و بیمه ای ، شرکت های حمل و نقل و ارتباطات ، واردکنندگان و صادرکنندگان ، دفتر مرکزی شرکت ها ، ناشران ، موسسات حقوقی و غیره و غیره ، به سختی در انگشت پای پای منهتن قرار گرفتند تا بتوانند محصولات خود را بفروشند و در نزدیکی بندر باشند.
خروج، اورژانس

قیمت بالای زمین به این معنی بود که اگر یک مالک زمین سرمایه معقول اجاره کلایمر خود را بازگرداند ، باید راهی برای کسب درآمد بیشتر از این قطعه پیدا کند. راه حل: ساخت بلندتر . با کف بیشتر اجاره بیشتر می آید. در تاریخ شهرهایی مانند نیویورک و شیکاگو ، آسمان خراش یک پدیده طبیعی بوده است . ارزش های گرانقیمت جایگزین داربست توسعه دهندگان ، کلایمر و معماران را به ایجاد فن آوری های مقرون به صرفه برای ایجاد "جایگزین داربست" جدید در جایی که بیشتر مورد نیاز بود ، تحریک می کند. بنابراین ، در دهه 1880 ، آسمان خراش - جایگزین داربست در آسمان - به دنیا آمد .
بازخورد مثبت

هنگامی که جایگزین داربست بلند قد امکان پذیر شد ، یک حلقه بازخورد مثبت ایجاد کرد: کلایمرهای مرتفع رشد اقتصادی بیشتری ایجاد کردند ، زیرا آنها اجازه می دادند تا بنگاه های بیشتری در همان مکان و در همان زمان قرار بگیرند که این امر باعث افزایش ارزش اراضی و ایجاد انگیزه برای سازندگان برای بهبود جایگزین داربست شد. که به آنها اجازه می داد حتی بلندتر شوند. اما آسمان خراش ها ، به خودی خود ، نمایشگرهای عمومی را نشان می دهند. مشاغل و توسعه دهندگان فهمیدند که می توانند از ارتفاع استفاده کنند و اطلاعات دیگری از جمله تبلیغات شرکت ها یا نشانه موفقیت آنها را ارائه دهند.

در نتیجه ، بین سالهای 1890 و 1931 ، بلندترین کلایمر جهان از 94 متر (350 فوت) به 381 متر (1250 فوت) رسید ، به طور متوسط ​​نرخ رشد سالانه 6.3٪ بود. رکود بزرگ و جنگ جهانی دوم تقاضای کلایمرهای بلند را به مدت 15 سال متوقف کرد. سپس ، هنگامی که جهان ظروف سرباز یا مسافر خود را تمیز کرد ، کلایمرهای بلند دوباره شروع به بلند شدن کردند با این وجود ، تا قرن بیست و یکم آسمان خراش یک پدیده جهانی نبود.
رشد در ارتفاع بلندترین کلایمرهای جهان از سال 1885 تا به امروز. منبع: CTBUH .
جهانی سازی و بلندترین کلایمرهای جهان

شهرنشینی سریع ، جهانی سازی و توسعه اقتصادی ثروت جدیدی را برای کشورهای با درآمد کم سابق به وجود آورده است. در نتیجه ، این امر به شهرها و ملل در سراسر جهان اجازه می داد که نه تنها به عنوان پاسخی به شرایط اقتصادی ، بلکه به عنوان یک موتور برای رشد اقتصادی ، از ساخت و ساز در آسمان خراش ها استقبال کنند. بدین معنی که نوآوری در کلایمر همراه با افزایش درآمدهای جهانی به معنای این است که می توان از آسمان خراش ها به عنوان محرک های رشد شهری استفاده کرد و به عنوان بخشی از استراتژی های برنامه ریزی شهری برای ایجاد مکان های جدید و خوشه های صنعتی جدید استفاده کرد. این به ویژه در آسیا مورد استفاده قرار می گیرد ، جایی که از آسمان خراش ها برای چرخش تمرکز جهان به سمت شرق استفاده شده اند.
ظهور Supertalls

به احتمال زیاد ، اولین باری که هر دولتی در ساخت بلندترین کلایمر جهان نقش موثری داشت در دهه 1960 در نیویورک بود. منهتن پایین ، یک منطقه تجاری پیر ، در اوقات سختی سقوط کرده بود. برج های دوقلو ، تا سال 1973 به پایان رسید ، بخشی از یک تلاش آگاهانه توسط یک آژانس دولتی محلی شد - در این مورد ، بندر نیویورک و نیویورک (PANYNJ) - برای ساخت و بهره برداری از بلندترین کلایمر های جهان ، و احیای آنچه بود. در اصل اولین منطقه آسمان خراش در جهان (به موازات حلقه شیکاگو) است.

به طور خلاصه ، فشارهای رقابتی رشد اقتصادی به همراه وجود یک سازمان بزرگ صنعتی از کلایمر ، معماران ، تأمین کنندگان ، پیمانکاران عمومی و موسسات مالی ، به شهرهای جدید اجازه داده اند تا وارد بازی قد شوند. این شهرها از نوآوری های جدید فن آوری استفاده کرده اند و محرک آن بوده اند که به کلایمر ها اجازه می دهد قد بلندتر و کم هزینه باشند . اکنون به تکامل برخی از این جایگزین داربست روی آورده ایم.
مشکل جاذبه

در قدیم ، قبل از ظهور آسمان خراش ها ، بیشتر کلایمر های بزرگ دارای دیواره های سنگ تراشی سنگین بودند. یعنی دیوارهایی که کلایمر را نگه داشته اند. اما در طول قرن 19 ، با افزایش تقاضا برای سازه های بلندتر و بزرگتر ، این دیوارها نیاز به ضخیم تر بودن نسبت به پایه داشتند. این دو مشکل را نشان می دهد. اول این که دیوارهای ضخیم تر دسترسی به نور داخلی را کاهش می دهند. دوم اینکه ، در بعضی مقاطع ، به خصوص در تنگه های باریک ، ضخامت دیوارها در طبقه همکف قسمت اعظم فضای قابل استفاده را از بین می برد و به همین دلیل استفاده اقتصادی از جایگزین داربست نبود. به عنوان مثال ، کلایمر 16 طبقه ای Monadnock در شیکاگو (1893) با اتمام بلندترین کلایمر تجاری باربری سنگ تراشی جهان به پایان رسید. دیواره های پایین آن شش ضخامت دارد. دیوارهای کلایمر جهانی جوزف پولیتزر (1890) در شهر نیویورک به ضخامت 11.5 فوت در زیرزمین و هفت فوت ضخامت در سطح خیابان بود .

در طول نیمه دوم قرن 19 ، معماران و کلایمر با استفاده از ستونهای آهنی و پرتوهای برای کاهش میزان سنگ تراشی ، آزمایش کردند تا اینکه در نهایت به فکر استفاده از آهن و بعداً از فولاد برآمدند تا کل ساختار را از بین ببرند. به طور کلی نیاز به سنگ تراشی باربری دارید. کشف اسکلت فلزی به این معنی بود که بالاخره سد گرانش شکسته شد. این واقعاً انقلابی بود ، زیرا از زمان طلوع تمدن ، حدود 10،000 سال پیش ، تا دهه 1880 ، تمام بلندترین سازه های جهان با سنگ نگه داشته شده بودند.
دمیدن در باد

به هر حال پس از حل مشکل گرانش ، مشکل جدیدی بوجود آمد. برای کلایمری در حدود 10 طبقه یا بالاتر ، نیروهای بادی (به اصطلاح بارهای جانبی) شروع به افزایش چشمگیر می کنند (نادیده گرفتن مشکل زمین لرزه ها در حال حاضر. من در یک پست آینده به این برمی گردم). هیچ کس نمی خواهد در کلایمر دیگری کار کند که کار کند. و حتی بیشتر از این ، هیچ کس نمی خواهد یک کلایمر که ممکن است روزی با طوفان سرنگون شود .

برای حدود 80 سال ، در واقع راه حل مشکل باد استفاده از فولاد بیشتر بود - تیرها و ستونهای ضخیم تر و / یا بیشتر ، و یا عناصر مهاربند مورب. مشکل این است که با بلندتر شدن کلایمر ، مقدار فولاد مورد نیاز به طور نامتناسب افزایش می یابد. علاوه بر این ، ستونهای فلزی اضافی مورد نیاز برای استحکام بدان معنی است که فضای داخلی شلوغی برای سرنشینانی که طی قرن 20 میلادی خواستار برنامه های طبقه بزرگتر و بازتری بودند ، شلوغ تر می شود.

در سال 1969 ، مهندس مشهور سازه ، فضلور خان از Skidmore ، Owings & Merrill (SOM) ، با توجه به بلندتر شدن کلایمر ، فولاد نظری "حق بیمه" را تخمین زد. وی اظهار داشت اگر نیرو های گرانشی تنها نگرانی باشند ، با بلندتر شدن کلایمرها ، میزان نیاز به فلز با سرعت نسبتاً کند و خطی افزایش می یابد. اما اگر مشکل باد معلوم شود ، مقدار فولاد مورد نیاز با سرعت فزاینده ای افزایش می یابد.
"حق بیمه ارتفاع" این نمودار توسط مهندس فضلور خان تهیه شده است. این نشان می دهد که چگونه مقدار فولاد لازم برای سفت کردن کلایمر در برابر نیروهای بادی به طور چشمگیری با ارتفاع کلایمر افزایش یافت. این ایده به جستجوی راه حل های جدید مهندسی آسمان خراش ها در دهه 1960 کمک کرد. برای منبع ، به علی و مون (2007) مراجعه کنید .
امیدی تازه

در دهه 1960 ، همه چیز تغییر کرد. فضلور خان یکی از چندین مهندس بود که به ایجاد انقلاب یا تغییر پارادایم برای مهندسی کلایمرهای بلند کمک کرد. استدلال اصلی وی این بود که از آنجا که اسکلت فلزی بند در ارتفاعات بیشتر ناکارآمد است ، برای متوقف کردن باد به روش های ساختاری جدیدی نیاز بود. و به زودی آنها شروع به ظهور کردند. همانطور که مهندس برجسته SOM ، ویلیام بیکر می نویسد ،

    این ابر سیستم های جدید با ظهور رایانه ها و پیشگامان مهندسی مانند فضلور خان ، هال ایینگار ، ویلیام لمسورایر ، لسلی رابرتسون و دیگران امکان پذیر شد. اگرچه مبانی مفهومی این سیستمها ساده بود ، اما روشهای محاسباتی قبلی برای استفاده در طراحی مناسب نبودند. سرانجام با استفاده از رایانه اصلی می توان زنده بودن این سیستم ها را نشان داد. علاوه بر اعتبارسنجی سیستمها ، مطالعات پارامتری مهمی برای ایجاد محدوده ارتفاع قابل اجرا برای سیستمهای مختلف انجام شد.

این سیستم های جدید امکان ساخت کلایمر هایی را که نه تنها بلندتر بودند ، بلکه سخت تر نیز داشتند و از فولاد کمتری در هر فوت مربع مساحت کلایمر استفاده می کردند. کلایمر امپایر استریت در هر پا 42.2 پوند وزن داشت ، در حالی که برج بسیار بلند سیرس (ویلیس) (1974) تنها 33.0 پوند در هر فوت مربع بود.
ساخت و ساز کامپوزیت

علاوه بر نوآوری های طراحی ، یک کشف حیاتی دیگر با مواد بود. دیگر بلندترین کلایمرهای جهان با استفاده از فولاد ساخته نمی شوند. امروزه اکثریت قریب به اتفاق آنها از طرحی کامپوزیت از فولاد و بتن استفاده می کنند تا ساختاری کارآمدتر داشته باشند. ویلیام بیکر می نویسد ،

    فولاد برای طراحی طبقه های اداری با فاصله طولانی بسیار عالی است. سبک وزن است ، به راحتی توسط مستاجران قابل اصلاح است و می توان به سرعت احداث کرد. از طرف دیگر بتن در حمل وزن برج بسیار مقرون به صرفه است و جرم آن در کاهش حرکات کلایمر مفید است. سیستم های جدید قالب و همچنین قابلیت پمپاژ بتن در ارتفاعات بسیار زیاد باعث افزایش سرعت ساخت بتن شده است. علاوه بر این ، میرایی ذاتی یک سیستم جانبی بتونی به طور کلی بالاتر از یک سیستم فولادی است.

    در نتیجه ادغام فولاد و بتن به داخل کلایمرهای کامپوزیت منجر به ترکیبات بی ظاهر و بی پایان دو سیستم شده است. شاید رایج ترین سیستم های کامپوزیتی از هسته های بتونی مسلح و قاب کف فلزی استفاده کنند.


مهندسان سیستم های ساختاری متفاوتی ایجاد کرده اند تا ضمن خنثی کردن باد ، باد بلندتر شوند (و فن آوری های دیگری که در پست آینده مورد بحث قرار می گیرند). در حقیقت می توان گفت که امروز امکانات فراوانی وجود دارد. سازندگان ، به نوعی ، بسته به شرایط محلی ، سبک های معماری و سرنشینان در نظر گرفته شده می توانند رویکرد یک از ستون-A-و-از-ستون-B را در نظر بگیرند. در اینجا ، من به طور خلاصه چند مورد (اما مطمئناً همه آنها) از نوآوری های حیاتی در سیستم های ساختاری را برجسته نمی کنم تا طعم چگونگی تکامل جایگزین داربست را ارائه دهم.
لوله

اولین نوآوری در انقلاب فن آوری نوین ، طراحی لوله‌ای بود که توسط فضلور خان در سال 1961 توسعه یافت و اولین بار در کلایمر آپارتمان 43 طبقه DeWitt-Chestnut (1963) در شیکاگو استفاده شد. با طراحی لوله ، نما ساختار است - یک لوله عمودی - که در آن ستونهای محیطی نسبتاً نزدیک به یکدیگر قرار گرفته و توسط تیرها در کنار هم قرار گرفته اند. بنابراین ، نما وظیفه سه گانه را انجام می دهد: این سازه را نگه می دارد ، آن را در برابر باد بند می کند ، و بخشی از سبک معماری است. برج های دوقلوی نشان دهنده تسلط اولیه این فرم است .

در ابتدا ، یک طغیانگر مجموعه ای از پرتوهای افقی روی یک قایق بادبانی بود که از طرف کشتی بیرون می آمد تا به پشتیبانی اضافه کند. این ایده برای آسمان خراش ها برای اولین بار توسط معمار لوئیجی مورتی و همکار ، مهندس او پیر لوئیجی لروی برای کلایمر های بلند ویکی 47 طبقه (طبقه برج ویکتوریا (اکنون برج بورس اوراق بهادار)) در سال 1964 در مونترال در سال 1964 مورد استفاده قرار گرفت. اخیراً ، به یکی از محبوب ترین طرح ها برای سازه های ابرخودرو تبدیل شده است. در این حالت ، به طور مساوی در طول کلایمر دو یا سه برآمدگی وجود دارد که "دیوارهای" طبقه بالا از هر دو باند یا استوانه های فلزی هستند که از هسته مرکزی تا محیط حرکت می کنند. بسیاری از بناهای بیرون زده نیز دارای ستون های مگا (ستون های بسیار ضخیم) برای محکم کردن بیشتر سازه هستند. برج شانگهای 128 طبقه (2015) از این طرح استفاده می کند ، همانطور که از 101 طبقه تایپه 101 (2004) استفاده می شود .

مهندس SOM ویلیام بیکر ایده هسته سرکوب شده برای ابرخودروها را آغاز کرد. در ابتدا از آن برای کلایمر کاخ 73 طبقه برج سه (2004) در سئول استفاده می شد ، اگرچه به نظر می رسد این ایده برای اولین بار در برج CN در تورنتو (1976) اجرا شده است. موفقیت در طراحی نشان می دهد که می تواند برای ساختاری حتی بلندتر مورد استفاده قرار گیرد ، و در نهایت به عنوان سیستم ساختاری برای 163 طبقه برج خلیفه (2010) انتخاب شد. نکته اصلی این است که هسته اصلی کلایمر مانند حرف "Y" شکل گرفته است. آسمان خراش دارای یک هسته مرکزی معمولی است ، اما همچنین دارای سه هسته اضافی به آن متصل است ، که در آن هر بال دو "دیگر" را تحت فشار قرار می دهد. هسته مرکزی و بالها در کنار هم ، کلایمر را به ویژه در برابر نیروهای مختلف باد مقاوم می کنند. این نوع ساختاری همچنین برای اولین بار از آسمان خراش 1 کیلومتری جهان ، برج جده در عربستان سعودی استفاده می شود که در حال ساخت است و احتمالاً در سال 2020 به پایان می رسد.


بنابراین ، برای اولین برج بلند مایل چه نوع ساختاری را می توان انتظار داشت؟ البته هیچ راهی برای پاسخ به این سؤال وجود ندارد. طراحی نهایی به عوامل بسیاری بستگی دارد ، از جمله سبک معماری ، استفاده از کلایمر ، هزینه مصالح ، مقررات مربوط به کلایمر سازی محلی و شرایط محیطی و زمین شناسی. اما منطقی است که بگوییم یک کلایمر  بلند مایل به ترکیبی از عناصر ساختاری است که در بالا توضیح داده شده است.


برچسب: جایگزین داربست،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ دی ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۵۸:۱۳ توسط:ویدا علی پور موضوع: نظرات (0)

اجاره کلایمر

اجاره کلایمر فروش کلایمر با بهترین شرایط 09125789785

خلاصه و پیش نویس برای اجاره کلایمر و فروش کلایمر

دستگاه کلایمر بستری مناسب و شایع در ایالات متجده است که کار را برای ارتفاعات از جمله نمای ساختمانها آسان می سازد دستگاه کلایمر یک سیستم قدرتمند برای بکار گیری در ساختمانها می باشد و می توان برای ارتفاعات بسیار بالا از کلایمر استفاده نمود و همچنین  میتوان با سبد مخصوص کلایمر بارهای سنگینی را نیز به ارتفاعات ساختمانها(طبقات) حمل کرد. البته باید به این نکته نیز توجه کنیم که اینها در روش های سنتی یا همان داربست تقریبا غیر ممکن و یا بسیار بسیار سخت است.تاریخچه و پیدایش دستگاه کلایمر را میتوان به 1980 اشاره کرد اگر چه در دهه ی 1990 تبدیل به یک سیستم و دستگاه محبوب و مناسب جهت جایگزین داربست های سنتی دانست که پیمانکاران متعددی را جذب خود کرد و به انتخاب اصلی پیمانکاران ساختمانی در این نهه شد.

 طبق یک آمار رسمی 16.800 نفر بر روی 5600 دستگاه کلایمر مشغول به کار هستند و این آمار شامل کشور ایران نمی شود و هر ساله حدود 3.3 میلیون ساعت بر روی دستگاه های کلایمر کار میکنند.

 "از شرکت های رسمی و با سابقه اقدام به خرید دستگاه کلایمر با بهترین شرایط نمایید و یا اقدام به اجاره کلایمر نمایید در صورتی که به درستی نصب و راه اندازی شود بسیار ایده آل خواهد بود ولی  اگر استاندارد نباشد فاجعه بار می شود"

معمولا دستگاه های ما ویژگی های بسیار متعددی برای خرید کلایمر و یا اجاره کلایمر دارند. دستگاه های ساخته شده توسط ما بسیار سریع از انچه تصور میکنید مونتاژ می شوند و همچنین سبد های قابل تنظیم و استانداردی برای راحتی کارگران طراحی و تولید کرده ایم که کاهش آسیب های کمر و ... به طور چشمگیری کاهش میدهد. البته باید به این نکته نیز اشاره کنیم که تعداد مرگ و میر از استفاده دستگاه کلایمر کم نبوده و همانطور که اشاره کردیم اگر دستگاه کلایمر به درستی و البته مهندسی طراحی نشده باشد میتواند خسارت های جبران ناپذیری را برای کارفرما ایجاد کنند(البته این خطرات هر لحظه در داربست های سنتی وجود دارد)اما در جایگزین داربست تنها در صورتی این اتفاق خواهد افتاد که دستگاه کلایمر با مشکل اساسی روبرو شده و  منجر به سقوط خواهد شد که در این صورت واقعا فاجعه به بار خواهد آمد. البته باید اشاره کنیم که این آمار برای کشور ایران نبوده و برای ایالات متحده می باشد

دستگاه های ساخته شده توسط ما از ایمنی بالایی برخوردار بوده و برای همین منظور یه سیم یدک برای جلوگیری از سقوط تعبیه شده است

 در سال 2006 مرکز تحقیقات و آموزش ساخت CPWR  کار گروهی را برای بررسی مشکلات و بالا بردن امنیت دستگاه کلایمر تشکیل داد که اعضای ان را نمایندگاه صنعت کشور و نماینده ای از دولت تشکیل میداد. هدف اصلی این کارگروه بررسی امنیت دستگاه و پیشبرد افزایش امنیت دستگاه بود توصیه هایی توسط این کارگروه صادر شد که شامل 5 بخش می باشد که در زیر به موارد 5 گانه توصیه های این کارگروه می پردازیم.

تاسیس موسسه اموزشی دستگاه کلایمر و ارائه مدرک توسط این موسسه

در این اموزشگاه به طرز کار دستگاه کلایمر پرداخته میشود و همچنین فرد با انواع دستگاه کلایمر  و نجوه استفاده از دستگاه کلایمر را فرا خواهد گرفت و میتواند با آگاهی مناسب که در این کلاس ها یاد گرفته است با دستگاه کلایمر به طور ایمن کار کند.

اتخاذ کنترل توسط مهندسین بعد از نصب و راه اندازی

بعد از نصب و راه اندازی نیاز است یک متخصص مراحل نصب را کنترل کند سیم های متصل به سبد را چک و کنترل کند ایمنی نگه دارنده در پشت بام را به طور دقیق چک کند

 نقش اپراتور دستگاه و مسئولیت آن را بهش یادآور شوید

تولیدکنندگان، توزیع کنندگان، تامین کنندگان و اپراتور دستگاه همگی باید نقش و مسئولیت خود به خوبی به انجام برسانند

تعیین صلاحیت ها و نقش های خاص

همه اپراتور های دستگاه، باید توسط متخصصین تعیین صلاحیت شوند و نکات ایمینی به انها ارائه شود

 به روز رسانی استاندارد های روز

برای طراحی و ساخت دستگاه های جدید می بایست استانداردهای روز در آن رعایت شود و دستگاه های قدیمی نیز به روز رسانی شوند.

 درباره این مقاله که به چه چیزهایی در مورد کلایمر خواهیم پرداخت

ما در این مقاله که گردآوری و منتشر میکنیم هدف ما کمک به استفاده از دستگاه کلایمر به صورت ایمن می باشد  توصیه هایی که برای استفاده کنندگان و تولید کنندگان داریم امیدواریم که مورد رضایت شما بزرگواران قرار گرفته باشدو همچنین در این مقاله به استفاده از داربست خواهیم پرداخت که چرا استفاده از داربست پر خطر و پر هزینه می باشد.

کلایمر به چه صورت کار میکند؟

اگر بخواهیم به اجزای دستگاه کلایمر نگاه کنیم و بررسی کنیم که از چه اجزایی تشکیل شده است باید به سبد افقی آن اشاره کنیم که که کارگران بر  یو ان سوار شده و کار میکنند و یک نگه دارنده نیز برای این سبد پشت بام وجود دارد که با دو سیم به سبد دستگاه کلایمر متصل می شود.همچنین یک دستگاه الکترو موتور به سبد نصب شده است که دارای کلید های نگه دارنده کلید پیمایش به بالا کلید پیمایش به پایین را دارا است(البته این در دستگاه های کلایمر برقی وجود دارد و در دستگاه های کلایمر دستی حرکت با دست برای بالا بردن و پایین آوردن استفاده می شود.

استفاده های عمومی از دستگاه کلایمر

معمولا از کلایمر برای نمای ساختمانها استفاده میشود حال میتواند برای سیمانکاری نمای ساختمان استفاده شود و یا برای نصب نماهای شیشه ای و یا مواردی که نیاز باشد بر  روی نمای ساختمان انجام شود

مزایای اجاره کلایمر و استفاده از دستگاه کلایمر

در نظر سنجی اخیر که تعداد شرکت کنندگان انان به حدود 50 نفر می رسید  و تشکیل دهندگان آنان را پیمانکاران ساختمان و مهندسین ساختمان تشکیل داده بودند که در بیشتر موارد از کلایمر به جای داربست استفاده کرده بودند تقریبا 70 درصد از شرکت کنندگان در نظر سنجی به بهترین مزایای استفاده از کلایمر به افزایش بهره وری اشاره کردن 60 درصد نیز بر این معتقد هستند که به وطر چشمگیری استفاده از کلایمر صرفه جویی در زمان و هزینه است همچنین 50 درصد از شرکت کنندگان بر این باور هستن که کلایمر از امنیت خیلی بالایی به نسب داربست ها برخوردار است.

همانطور که ار نظر سنجی پیداست به راحتی میفهمیم که  استفاده از دستگاه کلایمر به جای روش های سنتی مثل داربست فلزی کم هزینه بودن آن ، ایمن بودن دستگاه کلایمر، افزایش سرعت کار سود قابل توجهی و راحتی کار را برای پیمانکاران و استفاده کنندگان داربست در پی خواهد داشت.

گزارش رسمی از حادثه غم انگیز دستگاه کلایمر

در یکی از پروزه هایی که مربوط به تاریخ 10 ژوئن سال 2009 میلادی مربوط می شود سه مرد جوان در خیابان ریوگراند که مشغول انجام کار بودند و از دستگاه کلایمر استفاده می کردند که گویی خبر نداشتند که امروز روز پایانی زندگی شان است و قرار است امروز به زندگی خود خاتمه بدهند نقض فنی دستگاه کلایمر  و فروپاشی دستگاه  باعث شد تا این سه جوان به زندگی خود در این دنیا پایان دهند فروپاشی دستگاه کلایمر حدودا  از طبقات 11 و 12 طبقه اتفاق افتاد یکی از قربانی این صحنه دلخراش که بلافاصله از سبد کلایمر پرت شده بود در نهایت بر  روی سقف یک کاراز فرود آمد رائول رامیرز کاماچو که با 27 سال سن و  همسر خود به همراه 2 فرزند در مکزیک زندگی میکردند جوئل ایرواس سرریتس هم با 30 سال سن و لوپز پرز با 28 سال سن هر دو در هندوراس به تنهایی و مجردی زندگی میکردند

 اوشا در نهایت به 4 شرکت که در این پروزه درگیر بودند مبلغ 160 هزار دلار خسارت پرداخت کرد

البته گفتنی است که نقض فنی و فروپاشی دستگاه کلایمر به علت بی دقتی و عدم کنترل بعد از نصب توسط متخصص گزارش  شده بود که این احتمال داده میشود که اگر نصب و راه اندازی توسط متخصص انجام و کنترل شود شاهد این گونه حادثه ها نخواهیم بود

 متاسفانه کمبود های آموزشی در این زمینه میتواند خطر آفرین و یا استفاده کننده را با مشکلات روبرو کند بر خلاف نصب داربست، کلایمر باید طبق اساس و اصول نصب و راه اندازی شود و متاسفانه شاهد هستیم که شرکت های وارد کننده کلایمر  و تولید کننده بیشتر میشود و باید برای این منظور و در این زمینه نیز به صورت اختصاصی واحدی برای نظارت تشکیل شود

شرکت های تولید کننده و وارد کننده کلایمر باید برای ایمینی دستگاه کلایمر اموزش استفاده را برای اپراتورهای دستگاه کلایمر ارائه بدهند و میزان آگاهی آنها را برای استفاده از دستگاه بالا ببرند کسانی که اقدام به خرید کلایمر میکنند و یا اقدام به اجاره کلایمر میکنند باید همه جانبه توسط شرکت تامین کننده کلایمر پشتیبانی شود از اموزش استفاده گرفته تا سروس دستگاه و ...

ترجمه آزاد و غیر  رسمی
کپی از این محتوا مجاز نیست و با فرد و وب سایت متخلف برخورد شدید خواهد شد


برچسب: اجاره کلایمر، کلایمر، اجاره کلایمر کرج،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ دی ۱۳۹۸ساعت: ۰۷:۵۶:۴۵ توسط:ویدا علی پور موضوع: نظرات (0)

اجزای کلایمر و شرح بخشی از ایمنی نصب کلایمر

این دکل کار ساخته شده شامل برخی از بخش های کف سازی  کلایمر و برخی نردبان های آلومینیومی است که از پشت بام آویزان شده اند. چه کسی مشخص کرد که آیا توانایی وزن خود را دارد و حداکثر بار موردنظر خود را 4 برابر می کند؟

گزارش حادثه

اپراتور می میرد هنگام سقوط  کلایمر بیش از حد

 کلایمر  ها و اجزای  کلایمر  باید قادر به پشتیبانی ، بدون خرابی ، وزن خود و حداقل 4 برابر حداکثر بار مورد نظر خود باشند.

هر طناب تعلیق ، از جمله سخت افزار اتصال ، باید حداقل 6 برابر حداکثر بار در نظر گرفته شده برای آن طناب را پشتیبانی کند ، در حالی که  کلایمر  در بیش از هر دو  :
بار امتیاز بالابر.
یا 2 برابر بار غرفه بالابر.

کلیه دستگاههای پشتیبانی  کلایمر  تعلیق مانند تیرهای طغیان ، قلابهای قرنیز و گیره های پارکت باید:

روی سطحی قرار دهید که حداقل 4 برابر بار تحمیل شده توسط آنها را به بیش از  تحمیل کند:
بار امتیاز بالابر.
یا 1½ برابر ظرفیت غرفه بالابر. (5 و 6)
توسط بلوک های تحمل پشتیبانی می شود.
در مقابل حرکت با استفاده از کراواتهای نصب شده در زاویه های راست به چهره ساختمان یا سازه (5 و 6) ، یا با اتصال کراوات های زاویه ای مخالف ، نصب شده و ایمن سازی شده تا نقطه ای از نظر ساختاری مناسب از لنگرگاه ایمن شوید (از نظر ساختاری نقاط صدای لنگربرد شامل اعضای سازه ای است ، اما منافذ ، مجرای برقی ، یا ایستاده و سایر سیستم های لوله کشی نیست).
بیش از دو نفر از کارمندان نباید  کلایمر های تعلیقی را که برای بار کاری 500 پوند طراحی شده است (غیر اجباری) داشته باشند.  بخش L ضمیمه
بیش از سه نفر از کارمندان نباید  کلایمر های تعلیقی را که برای بار کاری 750 پوند (غیرمجاز) طراحی شده اند ، در خود جای دهند. بخش L ضمیمه A (2) (پ) (2)]
 کلایمر  ها فقط با نظارت و راهنمایی شخص ذیصلاح تغییر می یابند.

آیا این پارکت قادر به پشتیبانی حداقل از 4 برابر بار تحمیل شده توسط قلاب قرنیز است؟

آیا قلاب قرنیز باید به عقب گره خورده باشد و از بلوک های بلبرینگ پشتیبانی شود؟

این قلاب احتمال لغزش چقدر است؟ آیا از بلوک های تحمل پشتیبانی شده است؟

آیا طول طناب مانیل با گره بیش از حد گره خورده ، کراوات مناسب است؟


این همان  کلایمر  هیئت منصفه است که در شکل است. چگونه می توانید بگویید که آیا این مؤلفه ها دارای یکپارچگی ساختاری کافی هستند؟

کلایمر

کلایمر  با قطعات بداهه ناکام است. کارگر می میرد

اجزای  کلایمر  تولید شده توسط سازندگان مختلف نباید با هم مخلوط شوند ، مگر اینکه بدون اجبار در کنار هم قرار گیرند و تمامیت ساختاری  کلایمر  حفظ شود.

اجزای  کلایمر  تولید شده توسط سازندگان مختلف مجاز به اصلاح نیستند تا بتوانند در کنار هم قرار گیرند ، مگر اینکه شخص صالحی تشخیص دهد که  کلایمر  حاصل از نظر ساختاری سالم است.

اجزای  کلایمر  ساخته شده از فلزات متفاوت نباید با هم استفاده شوند مگر اینکه شخص ذیصلاح تشخیص داده باشد که عمل گالوانیک (زنگ زدگی) باعث کاهش استحکام هیچ مؤلفه ای در زیر استانداردها نخواهد شد.

اجزای کلایمر و آشنایی با مفهوم آن

دستگاه های پشتیبانی  کلایمر  مانند قلاب های قرنیز ، قلاب های سقفی ، آیرون های سقفی ، گیره های پارکت یا وسایل مشابه باید از جنس استیل ، آهن فرفورژه یا موادی با مقاومت معادل ساخته شوند.

تیرهای بیرون زده باید از فلز سازه یا مواد دیگر با استحکام معادل ساخته شوند.

برای جلوگیری از حرکت ، تیرهای بیرون زده باید مهار شوند.

انتهای ورودی پرتوهای برقی باید توسط پیچ و مهره یا سایر اتصالات مستقیم به کف یا کف سقف یا توسط ضدحصار تثبیت شود.

قبل از استفاده از  کلایمر  ، اتصالات مستقیم پرتوهای بیرونریز باید توسط یک فرد صالح ارزیابی شود تا مشخص شود که سطوح پشتیبان قادر به تحمل بارهایی هستند که به آنها تحمیل می شود.

ایمنی کلایمر و شرح کامل در کلایمر و ایمنی

هنگامی که تیرهای بیرون زده توسط پیچ و مهره یا سایر اتصالات مستقیم به کف یا کف سقف تثبیت نشوند ، در عوض آنها باید با کراوات ایمن شوند.
تیرهای بیرونی باید به صورت عمود بر پایه یاتاقان آنها قرار گیرند (معمولاً نمای ساختمان یا سازه ، (شکل 8)) اما اگر کارفرما بتواند نشان دهد که قرار دادن عمود به دلیل وجود موانعی که امکان جابجایی وجود ندارد امکان پذیر نیست. در زاویه دیگری قرار داده شود ، به شرطی که از کراوات زاویه مخالف استفاده شود.

پرتوهای بیرون زده باید:
در هر دو انتها پیچ و مهره متوقف شده است.
در هنگام استفاده از تیرهای آهنی کانال به جای تیرهای I ، ایمن بهم وصل شده با فلنجها.
نصب شده با تمام پشتیبانی های بلبرینگ عمود بر خط مرکز پرتو.
با وب در موقعیت عمودی تنظیم و نگهداری شود.
به وسیله طناب یا شکاف که مستقیماً بر روی تکان خورده قرار می گیرد به طناب  کلایمر  متصل می شوید

ترجمه ماشینی، این نسخه از مقاله غیر رسمی بوده و محتوای داخل آن را تایید نمیکنیم


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۴۶:۲۱ توسط:ویدا علی پور موضوع: نظرات (0)

درباره الکترو صنعت پارسه

درباره الکترو صنعت پارسه

تعمیرات تخصصی الکترونیک صنعتی ( تعمیر اینورتر درایو ، تعمیر سافت استارتر ، تعمیر تجهیزات اتوماسیون صنعتی و... )

الکترو صنعت پارسه با سالها تجربه و با همت و هم فکری تعدادی از مهندسین و کارشناسان باسابقه و مجرب در رشته های الکترونیک و برق و صنایع وارد بازار کار و تعمیرات تخصصی انواع بردهای الکترونیکی از جمله تعمیر اینورتر درایو ، سافت استارتر و تعمیرات تجهیزات اتوماسیون صنعتی شده است.

هدف و انگیزه اصلی در راه اندازی این مجموعه تلاش مستمر در راه ساختن و آبادانی میهن عزیزمان و بی نیازی کشورمان در زمینه تعمیرات و خدمات رسانی به صنعت بود است .

در همین راستا تکنسینهای فعال در الکترو صنعت پارسه با بهره گیری از نیروهای تحصیل کرده و مستعد در عرصه تعمیرات اینورتر درایو های AC - DC - SERVO ، تعمیر سافت استارت،تجهیزات اتماسیون صنعتی،PLC،HMI،تعمیر ایسیو و یونیت کنترولرها،تجهیزات مدرن صنعتی،برد لوازم پزشکی،لوازم خانگی در کشورعزیزمان نمودند.

همچنین الکترو صنعت پارسه در زمینه مشاوره و راه اندازی تجهیزات صنعتی فعالیت مستمری داشته و دارد.

سعی و تلاش مدیریت الکترو صنعت پارسه افزایش بهره وری همراه با توسعه امکــــــانات سخـــت افزاری و نرم افزاری در شرکت و نیز انجام اصولی و کارشناسی کلیه پروژه ها با استفاده از امکانات و دانش نیروهای متخصص بوده است .

همچنین مجموعه ما اماده عقد قرارداد با شرکتها - سازمانها و کارخانجات جهت امور گارانتی تامین و نگهداری محصولات تولیدی و وارداتی میباشد.

تعمیرات تخصصی در مجموعه الکترو صنعت پارسه :

تعمیرات اینورتر های صنعتی / سافت استارتر / کنترل دما / ایسیو و یونیتهای کنترل

  • اینورتر های AC                                 
  • اینورترهای DC
  • سروو درایوها
  • سافت استارتر ها
  • کنترل کننده های دما
  • ایسیو و مانیتورهای ماشیهای سنگین و راهسازی

تعمیرات درایو های صنعتی شامل موارد زیر میباشد :

  • تعمیر مدار قدرت
  • تعمیر مدار سوئیچینگ ( تغذیه )
  • تعمیر مدار DC BUS
  • تعمیر مدار گیت درایو IGBT
  • تعمیر مدار گیت درایو تریستور
  • تست و تعویض پل دیود و IGBT
  • تعمیر بانک خازنی
  • تعمیر مدار CPU
  • تعمیر  کارت های I/O
  • تعمیر کی پد و نمایشگر
  • رفع انواع خطاهای سخت افزاری و نرم افزاری
  • تعمیرات اینورتر

تعمیرات سافت استارتر شامل موارد زیر میباشد : ( تعمیر سافت استارت )

  • تعمیر مدار سوئیچینگ ( تغذیه )
  • تعمیر مدار گیت درایو تریستور
  • تعمیر مدار بای پس
  • تعمیر مدار I/O
  • تست و تعویض تریستور
  • تعمیر CPU
  • تعویض رله های بای پس
  • تعمیر کی پد و نمایشگر
  • رفع انواع خطاهای سخت افزاری و نرم افزاری

تعمیرات کنترل دما شامل موارد زیر میباشد :

  • تعمیر مدار سوئیچینگ ( تغذیه )
  • تست رله ها
  • تست سنسور و عملکرد کنترلر
  • تعمیر کی پد و نمایشگر
  • رفع انواع خطاهای سخت افزاری و نرم افزاری

تعمیرات ایسیو و مانیتور های خودروهای سنگین و راهسازی : ( تعمیر ایسیو )

تعمیرات مدارهای الکترونیکی انواع ماشینهای راهسازی ، اتوبوس ، تریلر ، کامیون  جرثقیل و ... تمامی برندهای موجود

  • تعمیر یونیت کنترل موتور
  • تعمیر یونیت کنترل گیربکس
  • تعمیر یونیت مدیریت ترمز
  • تعمیر یونیت  سیستم تعلیق
  • تعمیر یونیت تولید باد
  • تعمیر یونیت سیستم هشدار
  • تعمیر یونیت فلاشر
  • تعمیر یونیت کنترل آلاینده های خروجی
  • تعمیر یونیت کنترل تجهیزات اتاق
  • تعمیر مدار کولر و تهویه مطبوع
  • تعمیر یونیت ریتاردر
  • تعمیر مانیتور
  • تعمیر کیلومتر
  • برنامه ریزی و تغییر پارامتری

 

امکان تعمیر بردهای در مجموعه الکترو صنعت پارسه به شرح زیر میباشد : ( تعمیرات اینورتر )

تعمیرات تخصصی اینورتر درایوهای AC - DC - SERVO در کیلوات مختلف ( تعمیرات اینورتر )

تعمیرات تخصصی سافت استارتر ها در کیلوات های مختلف ( تعمیر سافت استارت )

تعمیرات تخصصی انواع تجهیزات اتماسیون صنعتی ( HMI-plc و ... )

تعمیرات تخصصی انواع کنترل دما ها

تعمیرات تخصصی انواع بردهای صنعتی ( سویچینگ-منابع تغذیه و... ) ( تعمیرات درایو )

تعمیرات تخصصی تجهیزات ابزار دقیق

تعمیر تخصصی انواع یونیت کنترلرها - ecu خودروها و ماشین الات راهسازی – سنگین – خودروهای وارداتی و ایرانی

تعمیرات انواع بردهای الکترونیکی خودرو و ماشین الات صنعتی

تعمیر تخصصی انواع بردهای الکترونیکی لوازم خانگی

تعمیر تخصصی انواع بردهای صنعتی (cnc و ... )

تعمیر تخصصی اینورترهای جوش رکتیفایر

تعمیر تخصصی بردهای لوازم پزشکی

تعمیر تخصصی انواع سوِیچینگ

مهندسی معکوس طراحی ساخت و کپی مدارات الکترونیکی

و ...

برندهای اینورتر ( تعمیرات اینورتر ) ، سافت استارترها ( تعمیر سافت استارت ) و کنترل دماهای صنعتی:

کنترل تکنیک Control Techniques - امرسون Emerson - دلتا Delta - ال اس LS - کب KEB - ای بی بی ABB - پارکر Parker - یوروترم Eurotherm - یاسکاوا Yaskawa - امرن Omron - اشنایدر Schneider Electric - زیمنس Siemens - دانفوس Danfoss - امترون Emotron - تله مکانیک Telemecanique - وکن Vacon - الین Elin - سانفار Sunfar - جفران Gefran - پاترن Powtran - لنزه Lenze - بامولر Baumueller - سانترنو Santerno - اینوت Invet - هیتاچی Hitachi - ویچی Veichi - پاناسونیک Panasonic  - میتسوبیشی Mitsubishi - هیوندای Hyundai - تکو Teco - کینکو Kinco - پرتو صنعت - SEW - الن بردلی Allen Bradley - فوجی الکتریک Fuji Electric - وگ Weg - ریچ Rich - ای ایستار iAstar - لوری سومر Leroy somer - پاور الکترونیکس power electronics - بالدور Baldor - فانوک Fanuc - مولر Moeller - اتون Eaton - اوکام Aucom .

برندها های خودروهای سنگین و راهسازی ( تعمیر ایسیو ) :

اسکانیا Scania - ولوو Volvo - بنز Benz - مان MAN -  کاترپیلار Caterpillar - کماتسو Komatsu - هیوندای Hyundai - داف DAF - ایوکو Iveco - هینو Hino - دانگ فنگ Dongfeng - ماک Mack - ایسوزو Isuzu - رنو Reno - دوسان Doosan - کمنز Cummins - هیتاچی Hitachi - کامینز Cummins و...

در صورت داشتن هر گونه سوال ( تعمیرات اینورتر ) با کارشناس فنی تماس حاصل فرمائید : ۰۹۱۲۹۲۱۸۶۸۰ حیدری

اطلاعات تماس بیشتر :

تلفن : 02166386445 ------ 02166857821
همراه : 09129218680 
آدرس سایت منبع : www.e-s-p.ir
ایمیل : workshop.esp.ir@gmail.com
اینستاگرام : heydari_esp
 تلگرام : electrosp@


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ آبان ۱۳۹۸ساعت: ۰۸:۰۹:۱۴ توسط:ویدا علی پور موضوع: نظرات (0)

کلایمر پرتابل چیست و چه مزایایی دارد؟

کلایمر نوعی بالابر ساختمانی است که دارای یک سبد مخصوص به طول متغیر ۲ تا ۶ متری بوده و از آن می توان برای تمیزکاری و تعمیرات نمای ساختمان، بالابردن مصالح ساختمانی، جا به جایی تجهیزات کارگاهی و غیره از آن استفاده کرد. کلایمر در واقع جانشین بسیار مناسبی برای داربست های ساختمانی می باشد که علاوه بر هزینه بر بودن، وقت زیادی نیز جهت نصب آنها گرفته می شود.

کلایمر پرتابل و مزایای آن

کلایمر بوسیله موتورهای وینچی که با سیم بکسل مخصوص به پایه های نگهدارنده آن وصل می شود حرکت می کند و دارای ترمز اضطراری نیز می باشد. اما نکته مهم این است که آیا واقعا از کلایمر می توان به جای داربست استفاده کرد یا خیر؟ آیا قیمت کلایمر با قیمت داربست برابری می کند؟ از نظر فضای کاری داربست مناسب تر است یا کلایمر؟ و سوالاتی از این قبیل که در ادامه سعی می کنیم به صورت ریز به آن پاسخ دهیم.

۱) استفاده از کلایمرهای پرتابل در ساختمان هایی که در پشت بام ، جان پناه دارند

از ویژگی های مهم کلایمر پرتابل این است که پایه های این کلایمر را می توان حتی به ارتفاع ۴ متر افزایش داد تا سبد را به بالای جان پناه انتقال دهد. زیرا یکی از مشکلات راه اندازی کلایمرها این است که اگر مثلا همسایه شما اجازه استفاده از زمین خود جهت نصب کلایمر را نمی دهد و یا ساختمان کناری شما به نحوی است که نمی توانید سبد کلایمر را در پایین ترین قسمت ساختمان قرار دهید لذا مجبور می شوید سبد را به پشت بام ساختمان انتقال دهید و پس از نصب پایه ها و ریختن بکسل، نوبت به انتقال سبد به بیرون ساختمان و در راستای پایه ها می شود. اگر از پایه های معمولی ۲ متری که در همه کلایمرها استفاده می شود، استفاده کنید آنگاه در صورتی که ساختمان جان پناه داشته باشد لذا حتما بایستی حدود ۴ نفر جهت بلند کردن سبد و انتقال آن به بیرون از جان پناه اقدام کنند که کاری بسیار دشوار و وقتگیر می باشد.

اما با استفاده از کلایمر پرتابل این مشکل به صورت کامل حل شده است و دیگری نیازی به داشتن چندین نفر نیروی انسانی نمی باشد زیرا خود پایه ها به صورت ۴ متری طراحی شده است و به این ترتیب به راحتی سبد را می توان تا ارتفاع ۱۳۰ سانتی متر از کف پشت بام بالا آورد و از جان پناه عبور داد.

۲) متحرک بودن کلایمرهای پرتابل با استفاده از پایه های یکپارچه چرخدار:

پایه های کلایمرهای پرتابل به دلیل یکپارچه بودن و چرخدار بودن این امکان را به مصرف کننده می دهند تا هر لحظه بتوان آن را به وسیله نیروی انسانی به راحتی جا به جا کرد. شاید این سوال پیش بیاید که مگر پایه های کلایمرهای معمولی (غیر یکپارچه) را نمی توان چرخدار کرد؟ پاسخ این است که بله می توان چرخدار کرد اما به دلیل جدا از هم بودن پایه ها، جا به جا کردن آنها سخت و وقتگیر می باشد.

۳) استفاده کردن از ترمز و وینچ ها

همانطور که می دانید کلایمرها از دو قطعه اصلی ترمز (بلاک استاپ – Block Stop) و وینچ تشکیل شده اند. ترمز یا بلاک استاپ که جهت جلوگیری از سقوط ناگهانی سبد استفاده می شود و وینچ برقی کلایمر که در واقع جهت هدایت سبد در مسیر عمودی به کار می رود. البته ناگفته نماند که وینچ دستی هم وجود دارد که بیشتر برای ساختمان های با ارتفاع کم (حدود ۴ طبقه) استفاده می شود.

قیمت کلایمر

کلایمر پرتابل چیست و چه مزایایی دارد؟

این متن صرفا مقاله میباشد

 

 

 

 

فروش بالابر صنعتی کرج

فروش کلایمر صنعتی تهران

نصب کلایمر صنعتی کرج

نصب کلایمر صنعتی تهران

فروش کلایمرهای پرتابل،قیمت بالابرنما برای ساختمان ها، خرید کلایمرهای مونوریل ... نصب کلایمر یا بالابرنما،

کلایمر چیست

دستگاهی برای دسترسی به ارتفاع جهت نماکاری، ... کلایمر پرتابل استاندارد چیست؟

قیمت دستگاه کلایمر

همانطور که در مقالات پیشین سایت در مورد انواع دستگاه های کلایمر صحبت کردیم، این دستگاه ها را میتوان به دو نوع مکانیکی و الکترونیکی تقسیم

اجاره کلایمر برقی

دستگاههای کلایمر پرتابل یا بالابرنمای پرتابل در البرز و استان های مجاور سیستم تعمیرات کلایمر یا بالابرنمای پرتابل برقی و سیستم کلایمر با لیفت سیل

معرفی انواع کلایمر و جایگزین داربست
طراحی، ساخت و تامین کننده انواع کلایمر در تهران و قزوین. در کلایمرهای مکانیکی حرکت سبد با دست انجام میشود . با چرخاندن وینچ که به سیم های نگهدارنده متصل است.

انواع کلایمر

انواع کلایمر جایگزین داربست. کلایمر مکانیکی. لیست قیمت کلایمرهای پرتابل، بالابرنما در کرج

ایمنی کلایمر

فروشگاه کلایمرها وبکارگیـری از سیستم پرتـابل، ریـل آلـومینیـومی (Aluminum Monorail ) و ماشیـنهای (Roof car Machines ) با سبدهای معلق چند منظوره

کلایمر مونوریل

کلایمر وسیله ای برای دسترسی به ارتفاع برای کاربردهای مختلف به جای نصب داربست های فلزی می باشد که عمدتا بالابرنماکاری نیز جایگزین داربست در ساختمان سازی استفاده می شود

برچسب ها : کلایمر پرتابل ، کلایمر پرتابل برقی ، بالابر صنعتی ، انواع کلایمر ، بالابر تهران ، قیمت بالابر نفری ، کلایمر پرتابل دستی ، بالابر هیدرولیک ، کلایمر پرتابل مکانیکی ، قیمت بالابر ، قیمت کلایمر ، نصب انواع کلایمر ، کلایمر پرتابل برقی ، بالابر ثابت ، دستگاه های کلایمر ، کلایمرهای دائمی ، بالابر هیدرولیکی ، فروش بالابر ، کلایمرهای پرتابل مکانیکی ، بالابر کرج


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ آبان ۱۳۹۸ساعت: ۰۵:۴۷:۴۱ توسط:ویدا علی پور موضوع: نظرات (0)

بررسی اجمالی آموزش کلایمر

حرفه ای ها به تجهیزات دسترسی معلق به Spider ، اجاره کلایمر یا متعلق به آنها متکی هستند تا آنها را به جایی برسند که کار آنها را انجام دهد . کلایمر اسپایدر فهمد که قابلیت اطمینان تجهیزات دسترسی معلق باعث افزایش سودآوری می شود. کلایمر با توانایی های بیش از 200 متخصص در 25 مرکز عملیاتی در آمریکا ، هزاران ساعت تجربه صنعت داربست را برای حفظ کارآمد پیمانکاران به ارمغان می آورد. و تکنسین های ما مطابق با فرآیندهای گسترده مبتنی بر لیست چک کار می کنند تا اطمینان حاصل کنند از محصولات و خدمات به موقع و مداوم بدون توجه به اینکه در کجا قرار دارید ، دریافت می کنید. از جمله خدماتی که ما برای کمک به پیمانکاران و صاحبان تسهیلات ارائه می دهیم دقیقاً این موارد را انجام می دهند:

تعمیر و نگهداری تجهیزات دسترسی معلق

تعمیر و نگهداری از بالابرهای متعلق به مشتری به ازای هر 1910.28 (i) (6) ، 1926.451 و ANSI 14.1
تعمیر و نگهداری سالانه و دوره ای بستر های نرم افزاری دائمی برای هر سال 1910.66 (گرم) (3) ، (4) ، (5) و (6) و ANSI 14.1
بازرسی بستر های نرم افزاری نصب شده دائم برای هر 19.6.66 (ج) (3) ، 1910.66 (گرم) (2) و ANSI 14.1
تعمیر و صدور گواهینامه زندگی قابل جمع شدن
توصیه را تعمیر یا جایگزین کنید

نصب و راه اندازی کلایمر

نصب تجهیزات1خدمات جعل کلید
نظارت بر تقلب
نظارت بر نصب مداوم

خدمات رسانی کلایمر

تحویل تجهیزات اجاره کلایمر
همچنین داربست تجهیزات اجاره ای آسان وانت
انتخاب و تحویل بالابرهای متعلق به مشتری با سرویس تعمیر
داربست برای فروش
سایر تجهیزات دسترسی معلق برای فروش یا اجاره کلایمر

خدمات مهندسی کلایمر

مهندسی برنامه کاربردهای ویژه دسترسی
راه حل های یک طرفه برای نیازهای ویژه
داربست های سفارشی و طراحی های دسترسی
آزمایش دیوید و سوکت به ازای هر 1910.66 (ج) (3) و (4) و ANSI 14.1
بررسی مهندسی و تمبر در صورت درخواست در 50 ایالت موجود است

آموزش استفاده کلایمر

آموزش در محل ، کلاس و آموزش کاربر کلایمر
آموزش شخصیت شایسته کلایمر
برنامه صدور گواهینامه تکنسین کلایمر
آموزش آگاهی از خطر کلایمر
آموزش تجهیزات و تجهیزات ساخت تجهیزات
آموزش در کدها طبق تفسیر کلایمر اسپایدر
برنامه های آموزش تعمیر و نگهداری تجهیزات

گروه سیستم های کلایمر اسپایدری

این تیم خدمات اختصاصی پاسخگوی نیازها و چالشهای بی نظیر کار پروژه های بزرگ صنعتی و تجاری است. این گروه بصورت هماهنگ با شبکه گسترده شاخه های کلایمر اسپایدر کار می کند تا راه حل های دسترسی و محافظت از سقوط را برای پروژه های پیچیده و مهم برای ماموریت فراهم کند. برای تهیه زمان پاسخ ، پشتیبانی سایت ، مدیریت پروژه و راه حلهای خلاقانه که مهمترین تیمهای انرژی ، زیرساختی و نقطه عطفی به آن نیاز دارند ، داده می شود. با بیش از 65 سال دانش در صنعت در کنار تجربه ترکیبی از جانبازان صنعت فصلی ، گروه سیستم کلایمر اسپایدر آماده همکاری با شما است.

راه حل های کلایمر

کلایمر اسپایدر همچنین با نزدیک به هفت دهه تجربه کار کردن با افراد در ارتفاع با خیال راحت و کارآمد ، راه حل های ابتکاری را برای کار در پالایشگاه ها ، مزارع مخزن ، کشتی سازی ، سکوهای دریایی و ساخت و سازهای سنگین ارائه می دهد و به شما کمک می کند تا پیچیده ترین مشکلات تعمیر و نگهداری و تعمیر پروژه را با کلایمر انجام دهید.

ترجمه آزاد و غیر رسمی
ندا کامدار


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۱۴:۵۳ توسط:ویدا علی پور موضوع: نظرات (0)

کلایمر نما یا بالابر نما جایگزین داربست 09125789785

انواع مختلف کلایمر نما و چند نوع داربست معلق وجود دارد. داربست های مرحله ای نوسان دو مرحله ای ، کاملاً قابل تنظیم ، که به عنوان داربست های معلق نیز شناخته می شوند ، محبوب ترین نوع داربست های معلق که در ایران کلایمر نما گفته میشود هستند. اینها توسط سیم بکسل متصل به همزن (شبیه چوب لباسی) در هر انتهای سکو پشتیبانی می شوند. آنها علاوه بر این مجهز به موتور الکتریکی هستند تا در صورت نیاز بتوانند سکو را مرتفع و پایین بیاورند. این سکوها معمولاً توسط شرکتهای ترمیم کننده نما در ساختمانهای مرتفع استفاده می شوند و این جنبش ها برای جابجایی پرسنل و مصالح ساختمانی نیز برای ساختمانها ضروری هستند.

انواع مختلفی از کلایمر نما یا همان بالابر نما را برای انتخاب و اجاره کلایمر ارائه میدهد. ما سکوهای مدولار (از 5 تا 60 متر) و طول ثابت (از 5 تا 40 پا) داریم. این کلایمر بالابر نما و جایگزین داربست های مدولار را می توان در پیکربندی های مختلفی از جمله قوس ، نیمه دایره و گوشه ها (داخل و خارج) مونتاژ کرد. پروژه یا محل کار شما به همه چیز احتیاج داریم: تیرهای برآمدگی ، براکت ، قطبها ، پاها ، فرورفتگی ها ، پست ها ، قاب ها و سیستم های پشتیبانی سفت و سخت و سازگار با پروزه ها .

پیشنهاد کلایمر
معرفی انواع کلایمر و جایگزین داربست 09125789785

نکات ایمنی بالابر نما و کلایمر نما در مورد داربست معلق

لطفاً توجه داشته باشید: استفاده ایمن از سکوهای داربست معلق کلایمر نما با استفاده از سیستم لنگرگاه ایمن در محل شروع می شود. وزن هر دو سکوی بالابر نما کلایمر و سرنشینان آن باید توسط ساختاری که به آن وصل شده است و همچنین توسط هر یک از اجزای سازه داربست که سیستم لنگرگاه آن را تشکیل می دهد ، پشتیبانی شود. این الزامات به سیستم عامل داربست های چند سطحی ، تک نقطه ای قابل تنظیم ، آویز داخلی ، سوزن ، تیر و سکنه و کشتی (شناور) مربوط می شود.

نصب و تنظیم کلایمر نما در چند گام

به عنوان داربست های تعلیق قابل تنظیم ، داربست های دو مرحله ای (کلایمر نما بالابر نما) به گونه ای طراحی شده اند که در هنگام اشغال کارگران و مصالح ساختمانی ، جمع آوری و پایین بیایند. بنابراین سکوهای داربست باید قادر به تحمل بار خود باشند چه بی حرکت و چه در حال حرکت. و در حالی که از نظر فنی صحیح است که یک کارگر از یک نردبان به یک داربست معلق کلایمر نما دسترسی پیدا کند ، شیوه صنعت ترجیح این است که از یک پشت بام یا از سطح زمین نزدیک شود. سپس این سکو به محل کار خود بالا رفته یا پایین می آید.

ارتباط و دریافت اطلاعات بیشتر درباره کلایمر نما و بالابر نما

خوشحال می شویم که به سؤالات دیگری که در مورد اجاره کلایمر نما یا نصب کلایمر نما داربست معلق به شما تعلیق داده اید ، پاسخ دهیم ، لطفا با ما با شماره موبایل 09125789785 تماس بگیرید. اگر می خواهید اطلاعات بیشتری دریافت کنید مشاوران ما آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستیم.

ترجمه آزاد و غیر رسمی
کاری از : ندا کامدار
کپی از این محتوا تحت هر شرایطی ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد +


برچسب: کلایمر، اجاره کلایمر، جایگزین داربست،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۰۷:۰۵:۵۸ توسط:ویدا علی پور موضوع: نظرات (0)

سیستم عامل کلایمر از fixator

کلایمر  (یا داربست های معلق) سیستم های دسترسی به ارتفاع هستند که امکان کار در کل سطح ساختمان را با امنیت کامل فراهم می آورد.

معرفی دستگاه کلایمر 800

جایگزینی مناسب برای داربست

اولین فایده کلایمر https://klaymer.ir FIXATOR این است که آنها قابلیت سازگاری زیادی را ارائه می دهند. در واقع ، آنها می توانند کاملاً متناسب با نیازهای خاص هر ساختمان یا سایر ساخت و سازهای صنعتی باشند. چندین تکنسین می توانند همزمان در یک کلایمر کار کنند که این امکان را به شما می دهد تا در یک ضرب در کل ضلع کار کنید! این بسیار صرفه جویی در وقت است!

مونتاژ و برچیدن این سیستم دسترسی به مدولار ساده و سریع است! این اجازه می دهد تا یک پروژه را به روشی سریع و کارآمد شروع کنید.

سیستم عامل های معلق (کلایمر) می توانند با بالابر دستی ، بالابر پنوماتیک یا بالابر برقی (کلایمر برقی) برای بلند کردن پرسنل در ارتباط باشند. در این حالت ، می توان آنها را کلایمر  موتوری نامید. آنها همچنین باید به سیستم تقلبی مرتبط باشند ، مانند براکت پارکت ، تیرهای تعلیق یا کلایمر FIXEO.

برند تولید کلایمر fixator دو نوع کلایمر تولید میکند
MODULECO - بستر معلق موقت

از نظر اقتصادی ، برای کارهای نما و ارتفاع کار ایده آل است.

سکوی معلق MODULECO توسط مؤلفه هایی به طول 2 یا 3 متر دراز ساخته شده است که مونتاژ را تا طول 16 متر با استفاده از فشارهای C قادر می سازد.
MODULAHO - بستر معلق موقت

انعطاف پذیر و دست و پا گیر تر!

در واقع ، علاوه بر تهیه مونتاژ قطعات به طول 2 یا 3 متر در طول ، نسخه های دیگری نیز با 1.5 متر و 1.5 متر ، دوباره تا 12 یا 16 متر وجود دارد. علاوه بر این ، مونتاژ و از بین بردن سکوی معلق MODULAHO بسیار ساده است زیرا به هیچ وجه به لطف پین های کلیپ لازم نیست!

سرانجام ، برای پروژه های خاص شما ، دفتر طراحی ما با توجه به نیازها و ویژگی های فنی شما ، از طراحی و اجرای یک بستر معلق شخصی خوشحال خواهد شد.

ظرفیت بار با بالابر m.lift 400

250 کیلوگرم 380 کیلوگرم 510 کیلوگرم 600 کیلوگرم 450 کیلوگرم 390 کیلوگرم 360 کیلوگرم 340 کیلوگرم 320 کیلوگرم 300 کیلوگرم 300 کیلوگرم
ظرفیت بار را با بلند کردن برقی e.lift 350
360 کیلوگرم 540 کیلوگرم 560 کیلوگرم 450 کیلوگرم 400 کیلوگرم 350 کیلوگرم 300 کیلوگرم / / / /
ظرفیت بار با بالابر برقی e.lift 501
360 کیلوگرم 540 کیلوگرم 720 کیلوگرم 600 کیلوگرم 600 کیلوگرم 600 کیلوگرم 520 کیلوگرم 480 کیلوگرم 480 کیلوگرم 480 کیلوگرم 400 کیلوگرم
ظرفیت بار با بالابر e.lift 600 برقی
360 کیلوگرم 540 کیلوگرم 720 کیلوگرم 900 کیلوگرم 900 کیلوگرم 800 کیلوگرم 800 کیلوگرم 800 کیلوگرم 560 کیلوگرم 480 کیلوگرم 400 کیلوگرم
ظرفیت بار با بالابر e.lift 800 برقی
360 کیلوگرم 540 کیلوگرم 720 کیلوگرم 900 کیلوگرم 900 کیلوگرم 800 کیلوگرم 800 کیلوگرم 800 کیلوگرم 560 کیلوگرم 480 کیلوگرم 400 کیلوگرم

کپی از این متن تحت هر شرایطی ممنوع بوده و پیگیرد قانونی دارد. +

ترجمه آزاد و غیر رسمی

تهیه و ترجمه : ندا کامدار


برچسب: کلایمر،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۰۷:۲۵:۰۶ توسط:ویدا علی پور موضوع: نظرات (0)

کلایمر شرکت اسپایدر جایگزین داربست

شرکت اسپایدر طراح و تولید کننده دستگاه کلایمر جهت دسترسی آسان به نمای ساختمانها و انواع بالابرها و آسانسور و همچنین کار با طناب و قطعات و وسائل های مورد نیاز برای دسترسی سریع و آسان را به ارتفاع برای مشتریان فراهم میکند از جمله مواردی که شرکت اسپایدر در آن زمینه فعالیت عمده دارد میتوان به عملیات و پروژه های صنعتی، جوشکاری و دسترسی سریع و آسان توام با امنیت اشاره کرد. شرکت اسپایدر با طراحی و خط تولید سیستم کلایمر این امکان را برای مشتریان فراهم آورده است که هر شرکت، پیمانکار و شخصی نیاز به داربست داشته باشد بتواند از جایگزین داربست و کلایمر از آن استفاده نماید. استفاده از کلایمر در ارتفاع امنیت را تامین و برای پیمانکاران قابل اعتماد می باشد

کلایمر

پیشنهاد کلایمر
آشنایی با انواع کلایمر و جایگزین داربست

شرکت اسپایدر در سال 1947 میلادی اولین سیستم کلایمر خود را برای مشتریان ارائه داد. با گذشت زمان شرکت کلایمر اسپایدر تجهیزات و تولیدات خود را به روز کرد و سهم قابل توجهی از بازار را به خود اختصاص داد. در سال 2008 گواهی Seattle دستورالعمل های استاندارد در تولید کلایمر و جایگزین داربست را دقیق رعایت کرده و شما میتوانید محصولات شرکت را دنبال کنید

شرکت اسپایدر کلایمر ها را بر اساس و طبق گواهی ISO 9001 طراحی و تولید می کند. از مهمترین ویژگی هایی که باعث میشود مشتری از کلایمر استفاده کند میتوان به امنیت صرفه جویی در هزینه و زمان را ذکر کرد با استفاده از کلایمر و یا اجاره کلایمر هزینه قابل توجهی را در پروژه صرفه جویی میکنید و امنیت را برای کارگران فراهم میکنید.

برای دریافت کسب اطلاعات بیشتر و یا مشاوره در زمینه خرید کلایمر و یا اجاره کلایمر میتوانید با کارشناس فروش با شماره 09125789785 تماس بگیرید

ترجمه آزاد و غیر رسمی

تهیه و ترجمه : ندا کامدار


برچسب: کلایمر، اجاره کلایمر، جایگزین داربست، ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ تیر ۱۳۹۸ساعت: ۰۵:۲۹:۰۰ توسط:ویدا علی پور موضوع: نظرات (0)